måndag 19 mars 2012

Yayy :D

Mamma har varit i Ullared i helgen, så yeey jag fick en massa fina saker. :D Älskar de två gångerna om året hon åker då man får massa bra saker och kläder. x)

 Har nu installerat Gimp på mina datorer, och det känns jättekul. :D
http://hofh.myshowroom.se  finns det massa bra gimpskolor så det blir nog bra. Jag suger på bildredigeringsprogram men försöker jämt lära mig så det blir bra. :)

Dagens feel good-bild:

Jag blev i alla fall glad av den fina strandinspirerade bilden från weheartit, längtar till sommaren!!
Därför är också Dagens vill-ha (det här är tre flugor i en smäll^^) en rolig glass-tröja, även denna från weheartit. :D Älskar roliga motiv på T-shirtar. ^^



Tumblr_le66nylx2p1qev7bvo1_500_largeHa en bra dag... eller vecka... eller whatever! :D
/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..