fredag 30 mars 2012

Mys... :D !<3<3

Heej!
Just när jag skulle hem började det självklart regna (bara för att jag är jag) och jag blev jätteblöt! Det var så varmt i morse, jag hade liksom inte direkt på mig världens bästa vattentäta kläder. ;) Så jag bytte typ om till världens skönaste pyjamasbyxor... <3 (Min stora mjuka I <3 NY tee fick vara kvar, den hade skyddats från regnet <3)...
Satte upp mitt blöta trassliga hår i en knut också (asfult) men nu kommer självklart gäster och ska grilla med oss... Great... ^^ Fast jag behåller min "vackra" outfit på... Släpper ut håret kanske bara ;O (Gissa varför bilden inte visar mitt huvud...)
/Elli
Ps: Lite random inlägg, kanske inte världens bästa, men det får vara så länge. Snart ska gimpas! Har laddat ner massa fina blodpenslar och glitterpenslar och mer ska det bli! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..