torsdag 29 mars 2012

Whoohoo det funkar igen, i alla fall :D

Nu funkar internet hahha, det var visst inte så mycket fel. :)

Som Tilda sade så slutade vi vid kvart över 10 så det var jätteskönt. :D Efter det drog jag och Jannie in i stan och köpte pommes frites och vatten. ^^ Sedan kollade vi lite i affärer och så började det förstås spöregna...
Vid 13-14:00 behövde jag åka till pianot och då var både jag och Jannie utsvultna! Vi gick och köpte tigermuffins och typ dog i utanför en trappuppgång. Jag var så himla hungrig och typ kastade mig i muffinsarna. ^^

Har mycket respekt för alla sorters muffins nu. <3 Och nu är jag jättesugen på cupcakes! <3 På bidlen ser ni Dagens vill ha, hhaha... Den första i alla fall, ska lägga upp en annan dagens vill ha strax! :D
/Elli
Ps: Bild: weheartit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..