lördag 31 mars 2012

Älskar castingar! :D Oftast...

Hej hej!
Idag var jag på världens roligaste casting typ! :D Asså jag älskar typ alltid mina castingar, men de allra roligaste är sådana för filmer, för då sätts man ofta in i en improvisationsmiljö och det är så himla roligt! En som jag var på i onsdags var för en tv-serie och då var det lite samma sak. ^^ Men då var det intervju också om vardagliga saker, så det var jättekul. :) Reklamfilmer är ju förstås också roliga på sitt sätt att provfilma för också, för då brukar de gå rakt på sak, man får manus innan och så till och med...
Nej jag vet inte förresten, haha, alla castingar/provfilmningar är lika roliga. :D Förutom den där jag skulle dansa kanske... Jag brukar gilla att dansa, men den gången... Nej det gick inte bra! xd

Hahha ja det finns rätt många awkward castingmoments om man tänker efter... Har skrivit ner några av dem. :) (Det finns en rätt stor chans att man inte fattar en enda grej om man inte har varit på casting någon gång...)
/Elli

1 kommentar:

  1. Fredrika Blomstand31 mars 2012 kl. 22:52

    Haha ;)
    Jag var på provfilmning för en matkedja för en månad sen :)
    Nummer 5 hände sååååå mig!! xD

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..