måndag 26 mars 2012

Bli månadens förebild!

Vill du eller din kompis bli månadens förebild?
Skriv då en kommentar eller mejla oss till modesmet@hotmail.com och berätta varför du eller din kompis borde bli det.
Den som blir utsedd till veckans förebild kommer få ett litet fiiint *host* diplom som kommer se ut ungefär såhär:
Eller inte, men ja..det jag vill säga med den bilden är att vi får se hur det blir :D
Man kan bli månadens förebild dels genom att ha ett bra självförtroende, vara snäll eller vara otroligt dum och sen ha gjort något bra. Vem vet? :D
Om den som blev vald till det har en blogg så kommer vi såklart länka till den också. Lycka till!

Skicka helst med en bild på dig själv till våran mejl modesmet@hotmail.com men om du gör det måste du vara beredd på att vi kommer att lägga in den på bloggen(i ditt diplom) om du vinner. .D Om du vill skicka en bild som vi ska rita av på ditt diplom(men inte ta med bilden) så går det också bra.

Lycka till,haha! :D

5 kommentarer:

  1. Hej hej jag heter Agneta och Jag skulle gärna villja nominera min kära vän Ebba Dahlberg <3333 Hon är söt som socker! HON MÅSTE VINNA <333

    SvaraRadera
  2. Cha cha min kompis Ebba är förebild för mig, puss hej <333

    SvaraRadera
  3. ta mig Ellen Sundberg för att för att jag är fabulös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ja ta Ellen! hon är en perfekt förebild!!

    SvaraRadera
  5. Ta typ Ebba Dahlberg, hon e bäst!!!

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..