söndag 18 mars 2012

Busy vecka... xP

Jaow även jag har inte skrivit ordentligt på ett tag, men efter denna vecka så ska jag bli bättre! Först måste jag som sagt ta med igenom kommande veckan, som är väldigt.. ehm full helt enkelt... xP


  • Minst ett, eventuellt två, kanske tre (har inte koll! xP), nationella prov
  • 2 kvällsaktiviteter... Kommer bli trött!
  • En "diktkväll" i skolan. Och efter blir det bio den kvällen (torsdag, busy night). :)
  • Flera viktiga saker att lämna in som inte har påbörjats...
  • Min födelsedag och även släktfest som hör till...

Vet inte hur era veckor är, men mina brukar vara rätt chill så det här blir apmycket!!
Bloggen kommer mest bli lite bilder hit och bilder dit från mig. x( Så då vet ni det!! :D

Dagens feel good-bild (från weheartit):

Cute-girl-happy-hopeful-photography-favim.com-268300_large/Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..