lördag 31 mars 2012

Mitt rum ^^

ÄNTLIGEN är jag klar!!!!! ( Med Jedward-väggen)
Här kommer en bild på hur det ser ut när det är klart! ( Typ allt är affisher, men i tavlan är dé bilder jag skrev ut idag) Japp :) ( dålig bild) Jag fick plötsligt baksug!!!! Men vi har inget socker, mjöl eller kakao, så det blev inget med det.... :(
Jag har pyjamas på mig, fortfarande! :)   Här är en bild som jag ritade igårkväll:
Hon var med i topmodel någon gång... :D
Gillade henne då <3 Tjaa, teckningen är ju inte jättelik orilginalet, men jag ritade den för att lägga upp en bild på bloggen så lägger upp den ändå :) Men jag är ändå rätt nöjd fast den inte är lik bilden.
Jag har inte hunnit färglägga.... :D
JEDWARDDD!!!! PEACE OUT!!!! // jannie

1 kommentar:

  1. Åwhhhh vad fint det blev!!!!!!! Och teckningen var ju asfin!! :DD

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..