torsdag 15 mars 2012

Dagens vill aldrig förlora :)

Jag har ju spenderat en hel del tid på att hitta saker som jag vill ha, och medan har jag börjat fundera på vad jag faktiskt har, men aldrig vill förlora. Det finns så sjukt mycket man tar för givet, och man märker aldrig allt bra man har förens man förlorat det. :/
Vänskap är en sådan sak! Det finns så många vänner man förlorar genom bråk, stress, flyttar, olyckor... Man borde tänka på sina vänner och vara glad för det man har, för allting stannar inte för evigt. :)
Ville bara säga det eftersom det är något jag reflekterat över. :) Gjorde ett collage ovan på fotoflexer med bilder från weheartit. <3
Everything sinks sometimes,
Even friendships
 /Elli

2 kommentarer:

  1. Gud va fint sagt... har typ en tår i ögat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awwe vad gulligt kommenterat ;) :) <3
      /Elli

      Radera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..