torsdag 29 mars 2012

Vad tycker ni om vår idé?

Vi har pratat(Jag Ellie och Jannie) tidigare om att kanske ändra våran "design" eller vad det heter på bloggen nu när åtminstonde Ellie blivit bra på GIMP. Själv övar jag bara, haha..man kan inte direkt säga att jag lyckas. Ibland blir mina bilder helt OK men då lyckas jag alltid att förstöra genom att färga håret rött eller göra läpparna i någon annan misslyckad färg. Älskar rött hår, vill färga! Men ja, jag ligger fortfarande på nybörjarnivå. Men iaf, vad tycker ni om den idén?
Här kommer en utav de misslyckade bilderna(bara för att jag inte har bättre för mig)
Som ni ser, misslyckades jag med att färga håret, läpparna och tröjan...Men det får jag väl helt enkelt öva på. Gjorde den här väldigt snabbt och slarvigt dock.

2 kommentarer:

  1. MEN SLUTA TILDA DU ÄR JU MEGABRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Fy vilken snygg!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDD
    /Elli (utan E på slutet ;) )

    SvaraRadera
  2. Haha, tänker alltid att det är Ellie xD

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..