måndag 26 mars 2012

Drinkar? Vilken röra!

Hej, jag är uttråkad. Kommer skriva några ingredienser som jag har här nedanför. Sedan så får ni skriva vilka som jag ska blanda, när jag fått tillräckligt många förslag så väljer jag något och sen så äter jag det och berättar om det var gott eller äckligt.
Ingredienser som ni kan skriva att jag ska blanda:
Kakao
Äpple
Hallon
Citron
Honung
Vatten

Haha, tog inte så äckliga saker..men har inte lust att plågas efter den gången då jag var tvungen att blanda citron,mjölk, juice,senap,majonäs och ketchup. Det kan man kalla plååååga.

Haha fail bild :D


2 kommentarer:

  1. Kakao och hallon kanske? ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahah "vilken röra?" xdxdxdxdx Du är så himla rolig xdxd
    Jag röstar på allt tillsammans!! :D
    Men om man bara ska välja "några" saker säger jag honung som späds ut med vatten ^^ Yeah <3
    /Elli

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..