torsdag 29 mars 2012

Skinnjacka med knäppning på sidan :D

Jag vill VERKLIGEN ha en skinnjacka med sidknäppning just nuuuuu!!!!! De är så himla snygga! Tack och lov har det blivit väldigt inne, och de finns på massor av ställen! :D Hoppas det kommer en billig variant snart!!!! :DDD Här har ni i alla fall några bilder på de absolut snyggaste enligt mig! <3 Dör vill ha alla!!



Min absoluta favorit, är en jacka som fanns tidigare i år på Gina Tricot. :) <3 Tyvärr har verkar den ha försvunnit, men igår på Gina Tricot upptäckte jag en ny variant... Det är en exakt look-alike, bara 100 kronor billigare och utan ärmar... x) Nedan ser ni min drömjacka innan och efter förvandligen eller vad man nu ska säga. ;)



 Milla Jacket, 349 Gina Tricot <3LOVE <3






Den här kortare beutyn från
Monki gillar jag lika mycket,
om inte mer, men den är mer än
dubbelt så dyr. ;___;. ;) <3
Som sagt, Monki, 1200 kr... :(
Provade den idag! *Love*

Inte en skinnjacka, men ändå
otroligt snygg!! Smartgirl.se

Awww typ snyggast ever!!!
DÖR seriöst, så himla fin. ^^
Också från smartgirl.se :)

5 kommentarer:

  1. Gillar den från monki,fast de andra var också fina! :D

    SvaraRadera
  2. ´Gud vad fina! Tycker bäst om västen :)

    SvaraRadera
  3. Finns de i andra färger, vet du? Fast jag föredrar nog svart i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, tror inte det. :(
      Men jag ska kolla i alla fall efter färgade skinnjackor med sidknäppning, det låter assnyggt!!!! :DD
      /Elli

      Radera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..