onsdag 14 mars 2012

Mihi. Finis bloggvideo?

Någon som vill ha en vaaaaaaaaaaaaaaaaaaacker videoblogg?xD
Kanske gör jag den ensam eller med någon. Kanske gör något
läskigt random eller om någon har något förslag? o.O
Men inte dricka bubbelvatten med salt i </3 Det har jag gjort
en gångTwT Eller flera... Av misstag... Oftast... :c
Men kommentera om vad ni vill ha i videon :D <3
(Om det blir nånCX)

//Olli

Note:
Alltså ett annat videoinlägg som Olli ska göra. :) För videoinlägg är ju alltid roligare än text. :)
/Elli

9 kommentarer:

  1. Jag vill ha N00DS!
    Nämen, gör en mode smet, och ät den.. :-D

    SvaraRadera
  2. Jag har några förslag: :D
    1: Stå på händer
    2: Gå catwalk med vackra kläder ^^
    3: Läs lite fina nyheter
    4: Gör ett inlägg om att du känner dig dissad/random/kaksugen ibland. :)
    5: Ät choklad :DD

    SvaraRadera
  3. Haha äta saker verkar ju bra :DD
    Men om jag ska stå på händer kommer jag nog dö XD
    Ni som inte känner till det så är jag lika vig som
    en ko eller möjligtvis en muterad anka<3

    /Olli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahhahah xd Nu blir jag ännu mer sugen!

      Radera
  4. Suger på att ge förslag, men typ ha humor när du pratar så är det roligare att lyssna! ^^

    SvaraRadera
  5. Gör värsta mode grejen där ni visar snygga kläder som ni har ^.^

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..