måndag 12 mars 2012

Apelsiner: Cupcakes, kola, smycken...

Älskar att variera baket. De cupcakes som visas till vänster gjorde däremot min mamma och lillebror, men ändå. :) Det var till min lillasysters släktkalas, och det är ett vanligt muffinsrecept fast med rivet apelsinskal i. Sedan (tror jag) frostingen innehåller apelsinskal, och de har ju dekorerats med apelsinchokladbitar.
Kul... om man gillar apelsin i alla fall. :D
För att matcha var jag tvungen att baka lite vackra apelsinchokladkolor också, och det gjorde jag genom att koka ihop en väldigt lös apelsinkola som jag bredde ut på en vanlig utkavlad chokladkola. Sedan rullade jag ihop det till en rulle och skar i småbitar. :) Hahha jättesupermegagott men jättesupermegafult eftersom att det i vårvärmen smälte ihop till en degig sörja. ^^ Vi skippar bilden, va? :)

Lite fina apelsinsmycken:

Hittade här :)
Nawww cute, hittade här :D

Neee vill ha! :D Hittades här x)


Hahha jag smakade min första apelsin för typ en månad sedan! xdxd (Gills inte när jag var typ 5 -.-)

Men apelsiner är ju goda, snygga och perfekt att ha runt halsen! :DD Eller?

/Elli

3 kommentarer:

  1. JAAG ÄLSKAR APELSINER!!!!!!!!!! <3 ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag meee :DD
      /Sahnna Li (pallar inte logga in -.-)

      Radera
  2. OMG va söta smycken!!!<3333

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..