tisdag 17 april 2012

TYP gimp!

hejsan svejsan!!
nu har jag också laddat ner gimp, men jag fattar det fortfarande inte.... men jag testade lite och det blev faktiskt bra!! och jag är nöjd :D haha
jag gjorde två bilder:
vart väldigt nöjd med dom :D även om gimp inte egentligen "är till för" att.... jaa typ måla såna bilder, men det gick ju också bra!


jaja nu ska jag säga något lite roligare... Att katter kan höra ultraljud!!! eller jag tror det.. jag läste det någonstans... haha rätt kul tycker jag XD

Men jag måste ju klämma in lite mode också! men det orkar jag inte nu, haha, men imorgon så ska jag skriva lite mode historia tänkte jag ;)
ses väl dårå!! hejdå!! // saga

18 kommentarer:

  1. HERREGUD VAD FANTASTISKA

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat skulle du kunna tjäna pengar på det där om det var tavlor :P
    snygga!<3

    SvaraRadera
  3. D har ju knappt gjort något, det är ju penslar!Opsi?

    SvaraRadera
  4. 1D LOVER 4EVER!!!!!!18 april 2012 kl. 18:58

    Det var jag som skrev ovan också..Du kan ju inte säga att du har målat de..............För det är ju penslar som man bara trycker på..Det är iaf det sof HOFH har sagt och ni bloggare verkar ju vara fán av henne. :PPPPPPPPPPPPPp

    SvaraRadera
  5. Även om det är penslar så har ju Saga fortfarande gjort den. Det är ju inte så att hela bilden är _en_ pensel. Hon har ju skapat den i GIMP själv. Och alla bloggarna kanske inte läser HOFH bloggen? Tycker Saga är jätteduktig :)<3

    SvaraRadera
  6. TACK så mycket alla!! men jag har faktiskt gjrt HELA bilden själv, utan penslar ^^ jag tar en av bakrunderna ch smetar ut den, sen lägger jag skuggor och ljus så jag vill ha dem samt smetar lite till! <3 //SAGA!

    SvaraRadera
  7. Saga läder du Hofh bloggen? häftigt föresten att du gjort den utan penslar!

    SvaraRadera
  8. Nej jag läser inte Hofh, tack så mycket <3 :D
    // SAGA!

    SvaraRadera
  9. Äntligen nån som inte gör det! det gör dig nästan till min favvo person.... typ lite cp jag vet xD men den bloggen (hofh) är bara så jävla töntig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fy vad taskigt!!
      Hofh är en jätterolig och fin person, och hon försöker göra bloggvärlden till en bra plats med förebilder och pepp.
      Ni behöver ju inte älska eller följa henne men ni behöver verkligen inte trycka ner henne eller uttrycka er så starkt...
      /Elli

      Radera
  10. gud den första vart så vacker så att jag svimmade iväg :D

    SvaraRadera
  11. Håller med, Hofh är jättebra!
    Utan henne hade inte vi vetat om vad gimp va!
    Så var lite optimistiska! (Ellis inlägg) //Jannie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plus att vi har fått ca 150 läsare därifrån...

      /Elli

      Radera
  12. Men ta det lungt! alla ni behöver ju inte bli å himla arga för en lite oskyldig kommentar... det är väl bara bra att alla tycker olika, och vissa kanske tröttnar snabbare på vissa saker, än andra! och om den där anynyma människan tycker så får väl den göra det? och det är ju inte direkt så att ni känner denna hofh? eller, inte vet jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Saga vi är inte arga, jag tycker det är lite dålig stil att kalla henne töntig när hon faktiskt hjälpt oss en hel del.
      Jag förstår vad du säger men jag håller inte med.
      /Elli

      Radera
    2. Hur har hon hjälpt er?
      Hon har ju inte direkt
      gjort reklam för er eller
      har jag missat nåt?

      Radera
    3. Som sagt, utan henne skulle vi inte kunna ett skvatt om gimp, och våran design skulle va asful. Dessutom har vi fått 150 läsare därifrån via kommentarer och exempelvis att hon lägger upp pch länkar alla fanbilder.

      Radera
  13. hAaha tycker du att alla ska tycka som du? ;) Xd skoja
    /SAGA!

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..