måndag 23 april 2012

Boring....

(VARNING FÖR TRÅKIGT ONÖDIGT PLADDER OM MIG BARA FÖR ATT JAG HÅLLER PÅ ATT SOMNA) Hehhe har så mycket att göra, men det finns inte en enda sak som jag VILL göra.... Därför sitter jag typ bara och gör en massa onödiga saker... Facebook, tv3play, osv... När jag har något som kanske är relevant att skriva på bloggen ens kommer det, men nu ska jag typ sova. xP Eller äta middag... Eller whatever...
Är jättetrött, stressad och lite virrig... Sorry, hahha, men jag komemr nog tillbaka till jorden någon gång idag... eller imorgon... Förlåt, hahha, jag har inte kunnat sova på ett tag, är lite borta just nu...Men jag kommer strax!! :D <3 ;O Lägger upp en bild jag målat med ögon och läppenslar så länge ;) (fast jag har dragit dem och format dem. ;)).


1 kommentar:

  1. Hej fining! Allt bra med dig hoppas jag :) Jag har en Dagens blogg tävling ASSKOJ om du är med!
    Anmäl dig här:
    http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-12.html#comment
    Puss gulligull :)

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..