torsdag 19 april 2012

Bli lika vis som Dumbledore!

Hej! Här kommer en lite Dumbledore skola. För att bli lika vis som honom måste du börja med att komma på ditt eget visdomsord, det är punkt nummer ett.
Följ stegen nedan så blir du lika vis som Dumbledore.

1. Kom på ett eget citat, visdomsord. Kolla på mitt exempel nedan. Vi åt jätteäcklig mat i skolan igår så idag sa jag "Om det blir sammma mat idag som igår så tänker jag äta massa morötter och bli en kanin. Ät som en kanin och dö som en morot". Och det var nämnligen det smartaste min lilla hjärna kom på idag(som ni märker kan den inte kommit på så mycket smart.)
2. Gör en liten bok med bevis på att du är vis. (tråkigt om du inte har några bevis. Då är det bara att göra som jag...HITTA PÅ OCH BLI SUPERVIS *poff*)

3. Erkänn att jag och Dumbledore är lika som bär(bilden ovan)..Då är du riktigt smartig! :D
4. Har du följt punkterna? Då kan jag meddela dig att du är lika vis som Dumbledore!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..