måndag 9 april 2012

Nu så...

...börjar påsken ta slut! Äntligen för min del. Det har varit lite mycket kräks för min smak.
Har varit magsjuk men är frisk nu,  så jag passar på att äta lite godis(fast det gjorde jag visserligen förut också).
Har ätit ett gigantiskt påskägg hos mormor och morfar och nu när jag kom hem så har vi fått mer av farmor. :) Tack för det! :D
Pappa och Kajsa har rest bort och pappa lämnade påskfina tulpaner.
Så lite mysigt har jag haft det i alla fall. Man ska inte klaga, till bilden!
//Tilda

2 kommentarer:

  1. Det verkar som du är frisk nu. :) Skönt!! :D

    Snygg bild!!!!!!!!!!! :DDDD <3<3<3
    /Elli

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna ett presentkort på Josign! Allt du behöver göra är att kommentera :D
    http://adaras.se/2012/april/vinn-250-kronor-pa-josign.html#comment

    Hoppas du vill vara med :) Ursäkta om du inte gillar tävlingstips! <3

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..