lördag 21 april 2012

Chokladkritor! :D

Hej hej!

Jag bor granne med ett litet köpcenter, och där bor det en asbillig "Godis och leksaker"-butik. x)
Världens billigaste och roligaste godis jue! :D

Godis som hoppar runt i munnen, tandkrämstub med godiskräm, sockervaddstugummi, osv osv osv...

När jag fyllde år i mars fick jag lite småplock därifrån av min syster, och då fick jag jätteroliga chokladkritor. :D Supergoda, och bäst av allt man kan riiiiita med dem. <3 Love em <3
Det enda minuset är att man ser ut som en idiot när man slickar på pappret efteråt (man tror ju att man liksom ska vara som ett sudd) men så händer inget. ^^ Hehhe.... Som sagt, man känner sig lite dum. C:



1 kommentar:

  1. VILL HA! :O DET FANNS SÅNA NÄR JAG VA I ENGLAND!! :O

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..