torsdag 5 april 2012

Heyyyy there! :D

Hej!!!!
Jag har det jättebra i Allingsås. :)
Jag åkte ju hit igår (nämnde jag det? Hm... xP) och jag har det såååååå chill!!!!
Jag har tagit massor av bilder, hahha, men ni får nog se dem senare för jag måste ju rensa, föra över och snabbredigera i gimp, hehhe...
Vi kom hit igår på eftermiddagen (tågresan var jätteskön) och tog en långpromenad i det fina vädret. x) Fotade en hel del. ;) Fast jaow... det var ju jag som fota så vi får se hur bilderna blev... xP

Idag har vi varit på äventyrsbad och just nu sitter jag här på min morbrors jobb (det här hos honom vi bor under påskhelgen). Han är chefredaktör över en tidning! Och gissa vad vi ska få göra (jag och mina syskon): Ett glasstest!!!!!! Vi ska typ få testa alla nya glassar och berätta vad vi tycker! Sååååååååå kuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDD <3<3<3

Ojj hahha tänkte precis lägga upp på en bild på en rolig skylt jag såg igår! Insåg lite väl försent att jag just sparade bilden på deras (tidningens) dator! Oupss..... Bloggar direkt från mobilen strax... xP Om jag lyckas komma på hur man får in en bild därifrån...
Får inte en en enda bild på det här inlägget.... Inte ens från weheartit... Det är en sådan där appledator och jag vet inte hur man högerklickar... Buhuuuu förlåt att hela inlägget är fult behövde bara berätta läget liksom. ;) När jag kommer hem ikväll hinner jag nog blogga från min dator. :)
/Elli
Ps: Hahhahahhahhahahahhahahah usch fett random inlägg!! D:

1 kommentar:

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..