lördag 21 april 2012

Mojs. Kunde inte blogga igår för att jag var inte hemma....
Var hos några gäster till kl 12 så orkade inte blogga då.
Igår på dagen/kvällen så hjulade jag  i vårt vardagsrum. Typ 30:onde hjulningen slutade illa... JAg slog i foten jättejättejäte hårt i bordet... Aj! Sedan finns det hemliga detaljer som jag inte tänker säga...
Min fot gjorde så himla ont, jag har aldrig haft så ont! So now I can't walk. :(
Mina föräldrar gillar inte att jag sitter vid min dator så mycket, så ska skynda mig att stänga ner den, innan de märker att jag är vaken....
Photographywordplay;
Fina bilder va? Jag vill att våren ska komma!
Komma här och komma och sedan bara sticka iväg! Inte rättvist! Bilderna är från Weheartit. Hejdå!//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..