torsdag 19 april 2012

Momo och Mofa

HEEEEEJ!!
Jag har jag varit hemma hos min mormor och morfar :D dom är jättemysiga och vi har alltid saker att prata om!
Och dom säger massa kloka saker som jag tar till mig och blir en bättre människa, haha ;)

 Vi pratade om Breivik :( jag fattar inte hur man kan göra så... och nu har han typ sagt att han vill göra det igen, fast döda fler.. usch jag blir så ledsen av honom :( och det värsta är att han "inspirerar" andra att göra så...
Man kan liksom se i hans ögon att det är något konstigt, asså att han "dröjer kvar blicken" för att visa hat (typ).

På tal om det som hände i Norge i somras, så måste jag berätta om en dröm jag hade natten innan terrordåden.
Jag drömde att jag var på läger med min syster och mamma, vi satt runt en läger eld och grillade korv med alla från lägret. Sen hörde vi pistolskott och steg som närmade sig, och bland träden såg jag en fet man med pistol. Han sprang mot oss och sköt vilt omkring sig.
Min mamma försökte gömma mig och min syster i en buske, men precis innan jag vaknade sköt han åt vårt håll....
Bläääääh! jag blev helt chockad när jag hörde om ut*ö*ya, och jag låg typ och tänkte på alla släktingar och alla människor som var där ;( min mamma och syster har berättat att dom också drömde liknade drömmar...

Jag skriver dubbel marathon grej imorgon, jag är jättetrött nu! hejdå och godnatt <3// SAGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..