onsdag 18 april 2012

Jag äter! :D

Har suttit och ritat hela kvällen. Tänkte göra läxor men har varit så stressad, trött och haft ont i huvudet idag så jag orkade helt enkelt inte med det. Ska gå och lägga mig ynkapynka snart.
Gör en liten lista på allt som jag stoppat i min mun idag (och ja, precis allt :D)
Som ni ser har jag smittats av Elins ;O sjuka. Jag har alltså också börjat använda den tackvare henne, muu!
Har gått och småätit en massa idag...De fyra mackorna åt jag hos Jannie som mellis. :3
Sen vill jag bara tillägga att jag nog åt en clementin(?) och inte en mandarin. Och sen så känner jag mig stolt för jag har vågat prova massa nya saker. har t.ex blandat äpple och yougurt och en knäckemacka med morötter och keso. JAG HATAR KESO.

4 kommentarer:

  1. Rolig Ide gumman men kanske lite konstig rubrik<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, det var det som var meningen xd Hade brist på fantasi :3

      Radera
    2. Den var ju jätterolig! Klockren!! :D

      Radera
    3. Håller me ^^
      Hahha Tilda ^^ <3
      /Elli

      Radera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..