måndag 9 april 2012

Jag bjussar på rabattkod!

Hej hej alla awesome läsare! :D

Jag kom på att jag inte gjorde påsken till någon stor grej alls! :( Ingen påsktävling, ingen påskvideo, inget inlägg med en rolig påskoutfit eller bild på mitt påskägg... Inget alls!
Så nu, lite i sista sekund här på annandag påsk tänkte jag ge alla mina läsare en rabattkod till cocoo.se. :) Schysst va? Av dem alltså. x) Du kan få 20% rabatt på hela sortimentet fram till den 30 april!! Gå in på http://cocoo.se och shoppa på! :D Glad påsk!! /Elli

3 kommentarer:

  1. Whohoo! :-D
    Äntligen något kul för oss som varken har en blogg eller fattar gimp. <3 :-)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt nu kan jag ha råd med lite från den där roliga affären! Kanske i alla fall jag ska fråga pappa :)

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..