tisdag 28 februari 2012

VARNING!!!!

Hej på er...  URK.Jag måste bara varna er.... Ät inte för mycket sötsaker!
det känns underbaart för stunden, men efter några timmar eller minuter så kommer du må så dåligt!
(om du äter väldigt mycket) Och om det blir så att du mår väldigt illa drick inte överflöd av vatten!!!
Då kommer du önska som en gris att du mådde som vanligt, och avundas alla som inte mår dåligt.
Jag gjorde det här..... Jag har ätit väldigt mycket godis,glass,läsk,saft,muffins,choklad,chokladbollar och tja....säkert något annat också... mer godis....Just det.... Aja, och jag mådde jättedåligt så jag drack 6 glas med vatten.... Och då blev det så himla mycket sämre.So don´t do that!
När livet känns underbart och du smuttar på en påse godis, smolla inte i er för mycket!
Tänk på konsekvenserna!Jag vill ha typ ett godis fritt liv just nu.... ( Men det kommer nog ändras imorgon)
Och det som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra.... Jag gav bort en godis påse med typ 4 godisar i!!!
Herregud,alltså... Haha.... Och vatten,ucsh! JAg vill verkligen INTE,INTE,INTE dricka vatten!
Det var vad lilla jag hade att säga..... //Jannie

6 kommentarer:

  1. Usch, stackars stackars dig!!!! DDDDDD:
    En gång åt jag så mycket chokladglass att jag kräktes. ;___;
    Hoppas du mår bättre, och förresten: Det är ännu värre när man fyller på med läsk också... Och smörpopcorn xP

    SvaraRadera
  2. Bara två små frågor:

    1: Jag fattar inte det där "Klä dig rätt, ät snett", (kanske är lite efterbliven xP)

    2: Jag vet att det finns en Jannie och en Elli, men vad heter de andra? O.O

    /Sahnna ^^

    Ps: Hoppas ni kan svara på mina frågor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahha bra att du frågar, så här är det:

      1: Med uttrycket "Klä dig rätt, ät snett", menar vi att man med vår blogg kan klä sig rätt (med våra modetips) men även äta snett (med våra goda recept, äta snett kan betyda att äta onyttigt^^). Så det är lite av ett skämt ^^

      2: Ja det finns en Jannie och så jag (Elli), men även en Saga och en tjej som inte hunnit skriva än, men som jag antar vill kallas Olli. :) ^^

      /Elli

      Ps: Ang. din kommentar där uppe; Usch stackars dig!! Jag hoppas också att Jannie mår bättre nu, och det borde hon. :)

      Pss; Jag älskar smörpopcorn, läsk och chokladglass!! :DDDDDD

      Radera
  3. Haha, har hänt mig senast igår!
    Hade bara ätit godis hela dan.
    Kräktes sen xd

    SvaraRadera
  4. Kommentaren över från Olli X)

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..