tisdag 28 februari 2012

Frukostmackor...

Hahha för någon timme sen åt vi äntligen frukost...
Jannie och Saga typ gillar tunnbrödsrulle med äpple? xd Tydligen jättegott men jag vågar inte smaka, haha. 
Yeah yeah, Idag, medan jag och Saga åt vanliga, hederliga mackor utan speciellt pålägg, åt i alla fall Jannie rostat bröd med Philadelphiaost, avokado och äpple (se bild)... Men jag antar att det blir roligare med variation på mackan...

Kolla nedan för att se min åsikt om pålägg...


  1. Nutella
  2. Grädde
  3. Smält choklad
  4. Ost och paprika
  5. Kolasås
  6. Ost och Marmelad
  7. Pizzakrydda
  8. Socker
  9. Örtsalt
  10. Allt ovan tillsammans!!! :DDD
/Elli

2 kommentarer:

  1. Och förresten, jag brukar ha banan på knäckemacka det är faktiskt rätt gott!! <3

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..