måndag 27 februari 2012

Fett hett & Not hot

Okej, jag ska lägga upp lite snygga överdelar (tröjor, tunikor, västar, jackor eller linnen) som jag skulle köpa nu om jag var äckligt snorrik, och en kapptrend jag verkligen inte förstår mig på.

Fett hett: (Random namn, men jag älskar de här kläderna :DD :))

Älskar skinnjackor, och älskar jackor med sidknäppning ännu mer. Love <3
Den kostar 599 på Gina Tricot ^^

Den här tunikan skulle vara så snygg med tajts!! Hahha, fast inte på mig xP
Gina Tricot, 199

Söööt <3 ^^ Älskar skärpdetaljen ^^
Den finns på Cubus för 300 kr. :)

Åh det finns jättemånga fina sådana här knutar nere på tröjor nu. x)
Just den här tröjan hittas på Gina Tricot för 149 kr <3

Nawwww vill haa <3<3 ^^
Gina Tricot, 99!! <3<3

Jeansväst!!!!!! Lovelove <3<3
Cubus 199. :)

NOT HOT:

Hahha jag fattar inte det här med lång-långa kappor i dova färger av flisliknande material. Det ser ut som en morgonrock och kostar flera tusen... Nedan är ett exempel på en som man kan köpa för över 1000 Nya Zeeländska dollar (ca 5000 kr). Vad jag tycker om dessa är ju bara min åsikt förstås, tyck vad ni vill. x)



/Elli

1 kommentar:

  1. Jag gillar "morgonrockar", hahha, för de ser så chica ut, det är bara på bild de tar sig lite konstigt. ;) Men min kompis tycker inte om dem.
    Jag MÅSTE ha de tre sista, jag seriöst DÖR annars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDD ATck för tipsen, nr var ju ASBILLIG! <3

    SvaraRadera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..