lördag 11 augusti 2012

Vet ni vad, imorgon drar jag till Finland och kommer inte hem förrän fredag. Tror inte jag kommer hitta internet där, så jag fixar lite tidsinställt nu. :)
Kanske blir lite glest, men jämfört med den här sommaren blir det smockfullt. ^^

 Om någon här läste denna blogg från början så vet den att jag typ har varit kär i Gina Tricots Milly Jacket superlänge. Men tvekat på att köpa, kostade någonstans runt 700 kr. Men nu hade HM fått in en liknande för 400 kronor och den hänger nu i hallen. :DDD Love it <3<3<3


Det här alltså Milly Jacket, som i typ vintras eller så fanns på Gina Tricot,
jag har en nästan helt identisk från HM



2 kommentarer:

  1. supersnygg! ;D finns den fortfarande kvar i butik? kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Milly Jacket finns inte kvar på nätbutiken, men kan finnas i riktiga, inte säker, tror dock inte det. :( Men den kanske kommer tillbaka i höst hahha. ^^ Den var trots allt rätt populär.
      Däremot finns den jag köpte kvar på HM. :) (Ser typ exakt likadan ut). De har faktiskt tre liknande varav en väst, men bara en som var otroligt lik. :)

      Radera

Kommentera så äter vi en cupcake <3 Nomnomnom..